SKRIVET: 2011-04-08, kl 20:36:56 | PUBLICERAT I: Lisen

helg ljuva helg

Nu var det länge sen jag faktiskt tog intiativet till att skriva själv, ida brukar annars vara ganska bra på att uppdatera bloggen. Men idag kunde jag liksom inte låta bli, är på alldeles för gott humör - är det verkligen nyttigt att må så här bra? Londonvädret kunde inte vara mycket bättre, sitter just nu på balkongen i blött hår och klänning, klockan är halv åtta och fryser inte ett dugg. Det är nästan så att man glömt hur det känns med värme. Ikväll kommer dessutom mina föräldrar på besök. Måste erkänna att dom har saknats en del, så jag är likear att dom kommer rätt mycket. Ikväll blir det bara middag och sen hem till hotellet för att sussa, men imorgon är tanken att vi ska explora staden. Tänkte ta med dom till matmarkanden Borough market vid london bridge, den ska tydligen vara fet. Sedan ska dom få storhandla till vårat lilla krypin i Archway och sist men inte minst ska vi äta middag på idas restaurang Lord Palmerston med Jacob. Söndagen blir förmodligen en trip till östra london där man både kan secondhandshoppa på brick lanes Sunday up market och strosa i ett hav av blommor på Columbia road flower market. Det ser ut som att det blir en helg full av marknader helt enkelt!





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback